Artykuły

Wyświetlono rezultaty 41-60 z 62.
Neverwinter Nights: Kingmaker

Neverwinter Nights: Kingmaker

27-07-2007 23:37 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 0
Neverwinter Nights to wyśmienita gra RPG osadzona w ogromnym świecie Forgotten Realms. Kingmaker jest rozszerzeniem, na które składają się trzy mody: Kingmaker, ShadowGuard i Witch''s Wake. Mod Kingmaker. W drużynie z tchórzliwym Szczurołakiem, strachliwą Driadą, wygnaną Rakszasą i porywczym Azerem...

Dagon

27-07-2007 23:04 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 0
i nagle TO zobaczyłem. Jej pojawienie się oznajmiło jedynie kilka łagodnych kręgów na powierzchni wody, po czym istota wyłoniła się majestatycznie z mrocznych odmętów. Ogromne niczym Polifem i odrażające, istne monstrum, z najgorszego nocnego koszmaru podpłynęło żwawo do MONOLITU, objęło go giga...

Warstwy Wszechświata

27-07-2007 22:24 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 0
Pracownicy kompanii wytwarzającej planety i sztuczne światy odnajdują we wszechświecie zamieszkałą płaską ziemię! Czyżby była tworem jeszcze wyższej cywilizacji? Zderzenie supertechniki z prymitywnymi wierzeniami i marzeniami ludzi. Wiele odniesień do historii naszej planety. Powieść z pogranicza fa...

Regulatorzy

25-07-2007 19:54 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 0
Wentworth w stanie Ohio - typowe amerykańskie miasteczko, w którym wszyscy się znają, a każdy nowy dzień nie różni się od poprzedniego. Do Wentworth właśnie wkracza przeznaczenie: przyjazną, senną ulicę Topolowa pochłonie surrealistyczny koszmar, obracając ją w pustynię zniszczenia i desperacji. Nad...

Ziemie Rasa Nsi

Pierwsza Faeruńska Nekromancka Kompania Handlowa

19-07-2007 13:10 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 7
[...] Nigdy nie zapomnę tego spotkania. Pośród niesamowitego hałasu i smrodu rozkładających się ciał wędrowałem w kierunku wielkiego budynku, w którym podobno miał zamieszkiwać Nsi. W pobliskim porcie marynarze niezwykle szybko pakowali sprzęt i ładunki, raz po raz lękliwe spoglądając na całą tę dzi...

Czarodziejskie Stowarzyszenia Flanaess cz. I

Przewodnik po magicznych organizacjach Oerth

11-07-2007 20:45 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 6
Dopóki istnieje magia, dopóty istnieć będą ci, którzy chcą zgłębiać jej tajemnice. To rzecz całkiem naturalna. Ponieważ jednak magia jest tak naprawdę niepoznawalna, zawsze będą rodziły się nowe pytania. Dlatego też w całym Flanaess spotkać można grupy, które pomagają zrozumieć, czym jest Sztuka. Ja...

Płomienne Szczyty

Trzy wulkany, trzy legendy

04-07-2007 18:44 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 17
[...] Nad okolicą majestatycznie górują trzy wulkaniczne szczyty, które co i rusz wyrzucają w niebo kłęby dymu. Widok jest niesamowity, choć dopiero nocą można ujrzeć prawdziwa feerię świateł i fajerwerków. Jednak ziemia ta jest równie piękna, co niebezpieczna i bez dobrego przewodnika nie warto naw...

Incabulos

Czarny Jeździec, Pan Zła

27-06-2007 18:03 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 10
Incabulos (in-KA-bu-los) jest straszliwym bóstwem, czyniącym i budzącym we wszystkim, co spotka, zło. Siły tej lękają się zarówno dobrzy, jak i źli mieszkańcy Flanaess. Czarny Jeździec uwielbia wszystko co złe i nikczemne, jednak największą przyjemność sprawia mu świadomość, że większość istot po pr...

Fort Beluarian

Garnizon Płomiennej Pięści

20-06-2007 15:45 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 16
Jeszcze przed moją pierwszą wyprawą do Chultu, Volo ostrzegał mnie, że kraina ta jest równie niebezpieczna co Athkatla nocą. Szczerze powiedziawszy, wątpiłem w to, aby w Faerunie znalazło się drugie tak niebezpieczne miejsce jak stolica Amnu. W każdym bądź razie, stary pryk polecił mi udać się wpier...

Niewidoczni

Idealni szpiedzy, świetni skrytobójcy, sprawdzeni informatorzy

13-06-2007 23:07 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 12
Niewidoczni są jedną z najbardziej tajemniczych organizacji działających w Waterdeep. Grupa ta składa się ze zmiennokształtnych, łotrzyków, iluzjonistów, zabójców i innych złoczyńców wszelakiej maści. Z każdym mijającym rokiem staje się ona coraz potężniejsza. Agenci organizacji, podszywając się pod...

Gorellik

06-06-2007 20:44 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 11
Gorellik Blaknący Bóg, Łowca, Okrutna Hiena Półbóstwo Symbol: biała cętkowana głowa hienadona Plan ojczysty: Brak (wędruje) Charakter: chaotyczny zły Dziedzina: polowanie, gnolle, hieny, hienadony Wyznawcy: gnolle Charakter kleru: NZ, CN, CZ Domeny: chaos, siła, zwierzęta Ulubiona broń: morgensztern...

Port Nyanzaru

Serce handlu Chult

31-05-2007 18:53 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 7
[...] Muszę przyznać, że gdy po raz pierwszy odwiedziłem to miejsce, wywarło ono na mnie duże wrażenie. Po tygodniach błąkania się po małych wioskach Tabaxi, ucieczce przed batiri i innymi stworami zamieszkującymi dżunglę, Nyanzaru zdawało się być miejscem jakby z innego świata, jakby zaprzeczeniem...

Brandobaris

Spryciarz co niemiara

23-05-2007 15:50 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 8
Brandobaris Mistrz Podstępu, Nieposkromiony Łobuziak Pomniejsze bóstwo niziołków Symbol: odcisk niziołczej stopy Ojczysty plan: Zielone Pola Charakter: neutralny Dziedzina: podstęp, kradzieże, poszukiwacze przygód, niziołki łotrzykowie Wyznawcy: poszukiwacze przygód, bardowie, niziołki, ryzykanci, ł...

Port Castigliar

Ostoja ciszy na skraju dżungli

16-05-2007 14:57 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 11
Cóż, jeśli mam być szczery, port to zbyt duże słowo jak na określenie tego... przyczółku. Co prawda widziałem już w swoim życiu większe dziury, jednak zważywszy na to, iż w odległości co najmniej 10 kilometrów nie można liczyć na nic lepszego, musiałem nocować właśnie tutaj. - Ezjusz z Amnu, wypis...

Ezjusz z Amnu

Słynny faeruński podróżnik i obiecujący pisarz

11-05-2007 22:09 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 27
Historia: Ezjusz przyszedł na świat 15 mirtula roku 1331 RD, w małym miasteczku położonym tuż przy Chmurowych Szczytach, nazywanym Thungrym. Od najmłodszych lat były z nim kłopoty. Zawsze robił to, co chciał, nigdy nie zwracając przy tym uwagi na nakazy starszych, lekceważąc je przy każdej okazji. ...

Półwysep Chult - informacje ogólne

Przewodnik Ezjusza z Amnu po Chulcie

02-05-2007 12:07 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 10
Drodzy czytelnicy. Z radością oddaje w wasze ręce kolejny tom Przewodnika mego autorstwa. Ufam iż wyprawa w tereny tak dzikie i nieznane zwykłemu człekowi będzie dla was satysfakcjonująca i pouczająca, gdyż ziemie, które przyszło mi tym razem opisać, do spokojnych nie należą. Przed pierwszą wyprawą...

Ghossik

Łuskoskóry informator z Hlondeth

27-04-2007 12:01 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 11
Hlondeth, Miasto Węży, jest prawdziwym klejnotem Przesmyku Vilhon. W miejscu tym można podziwiać największe cuda "łuskowatej" sztuki. Jest to zarazem miejsce, w którym codziennie toczy się gra, stawką w której jest władza i życie setek istnień. To właśnie tam można spotkać Ghossika, postać...

Arvoreen

Niziołczy bóg wojny

18-04-2007 21:52 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 14
Arvoreen Obrońca, Ostrożny Miecz Pośrednie bóstwo niziołków Symbol: dwa skrzyżowane krótkie miecze Plan ojczysty: Zielone Pola Charakter: praworządny dobry Dziedzina: obrona, wojna, czujność, niziołki, wojownicy, obowiązek Wyznawcy: niziołki: wojownicy, paladyni, tropiciele, żołnierze, zbrojni Chara...

Święte Miasto Mezro

Zwiedzcie miasto wybrane przez Ubtao

14-03-2007 21:47 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 9
Dla każdego Tabaxi, Mezro jest miejscem świętym. Według ich legend, miasto powstało przy pomocy Ubtao, który wyniósł je z pierwotnego chaosu dżungli. Mezro miało być miejscem, w którym każdy mieszkaniec Chult mógłby poznać nauki, jak bezpiecznie pokonać Labirynt Życia. Jednak wielu Tabaxi nie chciał...

Semuanya

Bóstwo jaszczuroludzi

21-02-2007 15:12 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 15
Semuanya Pan Jaszczuroludzi, Król Bagien, Łuskowy Ojciec Pomniejsze bóstwo Symbol: jaszczurze jajo Plan ojczysty: Smocze Gniazdo Charakter: neutralny Dziedzina: bagna, jaszczuroludzie, przetrwanie, rozmnażanie, Wyznawcy: Jaszczuroludzie, wolni asabi z Anauroch Charakter kleru: N, NZ, PN, CN, ND Dome...
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.